RE: [Czechlist] Re: "posledni struna" Idiom?

  • Helga Listen
    Message 1 of 3 , Jun 25, 2005
      Diky Melvine + Hanko!

      H.

      -----Original Message-----
      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of melvyn.geo

      Tady bych to pochopil hlavne jako vrchol - nejvyssi nebo nejkrajnejsi
      vyraz tohoto stylu, coz nevylouci moznost, ze Kobliha byl take jeho
      poslednim zastancem. Hanka souhlasi a pozdravuje.

      Jsem presvedcen, ze si autor vybral tento nevsedni vyraz jako narazku
      na prekrasnou basen od Karla Hlavacka "Svou violu jsem naladil co
      mozno nejhloubeji":

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@p...> wrote:

      > "Posledni strunou dekadence Hlavackova typu s jejim elegickym snenim
      je Frantisek Kobliha."

      > Neni mi uplne jazny, co mi Autor tou *posledni strounou* chce rici.

      > Je to jako "posledni kapka"/"vrchol" nebo "posledni osoba, ktera se
      tim stylem zabyvala" nebo neco uplne jineho???

      M.
      S usilim, jakym zakryvame sve nedostatky, bychom se jich mohli snadno
      zbavit.
      - Michelangelo Buonarotti

      Czechlist resources:
      http://www.bohemica.com/czechtranslation

      * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
      <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Service.