Re: TERM ocistene uverove portfolio THANKS

    Message 1 of 8 , Jun 1, 2005
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "iseykora" <iseykora@y...> wrote:
      > C^NB pouziva ekvivalenci:
      > uvery ocistene = credit adjusted

      And FWIW I came across the following definition, which may be useful:

      Co jsou ocistene a co neocistene uvery? Ceska narodni banka rozlisuje
      dva typy uverove emise komercních bank. Jedna se o tzv. neocistene, to
      jsou naprosto vsechny uvery v korunovem vyjádrení a v cizi mene
      (prepocitane kurzem) a poskytnute vsemi bankami. A tzv. ocistene, tedy
      takove, ktere jsou upravene o kurzove vlivy, odpisy a uvery poskytnute
      bankami po odebrani licence. Ocistene jsou dale upravene o operace
      spojene s restrukturalizaci uveroveho portfolia bank (prevody na
      Konsolidacní agenturu, tedy stat).

      www.fce.vutbr.cz/veda/dk2003texty/pdf/5-2/rp/nesejt.pdf

      M.
      You can discover what your enemy fears most by observing the means he
      uses to try to frighten you.
      - Eric Hoffer
    • Terminus Technicus
      Message 2 of 8 , Jun 2, 2005
        I see, sorry for introducing more confusion into the matter - still, what's
        the portfolio bit doing there??? I thought that pointed to the loans being
        actual loans, not just figures in a bank's balance sheet....

        Matej

        Co jsou ocistene a co neocistene uvery? Ceska narodni banka rozlisuje
        dva typy uverove emise komercních bank. Jedna se o tzv. neocistene, to
        jsou naprosto vsechny uvery v korunovem vyjádrení a v cizi mene
        (prepocitane kurzem) a poskytnute vsemi bankami. A tzv. ocistene, tedy
        takove, ktere jsou upravene o kurzove vlivy, odpisy a uvery poskytnute
        bankami po odebrani licence. Ocistene jsou dale upravene o operace
        spojene s restrukturalizaci uveroveho portfolia bank (prevody na
        Konsolidacní agenturu, tedy stat).

        www.fce.vutbr.cz/veda/dk2003texty/pdf/5-2/rp/nesejt.pdf

        M.
        You can discover what your enemy fears most by observing the means he
        uses to try to frighten you.
        - Eric Hoffer

        Czechlist resources:

        Yahoo! Groups Links
        Message 3 of 8 , Jun 7, 2005
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Terminus Technicus"
          <czechlist@t...> wrote:
          > I see, sorry for introducing more confusion into the matter - still,
          what's
          > the portfolio bit doing there??? I thought that pointed to the loans
          being
          > actual loans, not just figures in a bank's balance sheet....

          Nothing to stop figures in a bank's balance sheet from being actual
          loans, surely.