THANKS: HF Generator Specs & Acros

    Message 1 of 16 , May 23, 2005
      Diky, kluci! Nakonec to za mne castecne vyresil editor. Takze finalni verze:
      enclosure - kostra
      NC - normalni stav
      SFC - stav 1 chyby
      I+ current/B+ volatage sense network - system detekující napětí B+/proud I+

      Diky moc - jmenovite Jirkovi B., Honzovi, Jirkovi K. a vsem, na ktere
      jsem zapomnel. Konecne jednou i mne nekdo poradil s mymi speky....
      Martin