RE: [Czechlist] THANKs -- TERM: Plant and Machinery

  • Milan Condak
    Message 1 of 14 , May 18, 2005
      Je to stejne jako u nas. U nas je SW soucasti B.I, jak jsem jiz uvedl:

      B. Dlouhodobý majetek (byvala to Stala aktiva = "fixed assets")
      B.I. Dlouhodoby nehmotny majetek
      (Zrizovaci vydaje,Nehmotne vysledky vyzkumu a vyvoje, Software, Ocenitelna prava,
      Goodwill a dalsi 3 druhy majetku).
      - - -
      V Ceske republice je obsah a format ucetnich vykazu stanoven statem.
      Urednici maji takto moznost neustale menit nazvoslovi.
      Uctova osnova jiz neni zavazna, pouze ucetni vykazy.

      //V anglofonnich zemich stat do ucetniho vykaznictvi nezasahuje.
      Je to zalezitosti narodnich a mezinarodnich ucetnich organizaci.//

      Doufam, ze tema muzeme povazovat za jiz uzavrene.

      Kdyz to vezmu hodne z konovy tlamy (jen pocesteny anglicky idiom), tak
      'software' je samostatny druh 'fixed assets':
      http://www.isb.gov.uk/hmt.isb.application.2/bidders/class2.asp...

      Jirka Bolech

      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.