"Pusobnost"

  • Vit Ruzicka
    Message 1 of 1 , Nov 16, 1999
      Pro zmenu zase jednou cesky (bez diakritiky):
      Asi jsem byl moc velky optimista, kdyz jsem si myslel, ze by snad mohlo byt
      mozne prelozit jedno ceske slovo, pusobnost, pokud mozno zase jednim slovem
      anglickym, pokryvajicim co nejvetsi pocet kolokaci. Neco jako "spolecny
      jmenovatel" ("common denominator"). Ale nezoufam, terminologie se vyviji a
      vsichni snad smerujeme k absolutni pravde.
      K tomu mysleni a prekladani se vratim casem, az me neco napadne. Zatim musim
      spis prekladat, nez myslet.
      Ahoj, Vit