RE: [Czechlist] Re: archivy Czechlistu

  • Milan Condak
    Message 1 of 11 , May 4, 2005
      Dobry vecer,

      dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
      www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
      V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

      Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
      (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
      Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

      Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
      Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
      Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
      Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

      Milan

      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.