Re: Czechlist archiv

    Message 1 of 1 , May 3, 2005
      No, ja pouzivam Mozillu, ktera ma rychly a spolehlivy vyhledavac posty,
      takze jsem i prispevek 2 roky zpatky nasla bez problemu (mela jsem tam
      vsechny prispevky od doby, kdy jsem ve skupine). Akorat mi pred mesicem
      lehl pocitac a jsem v bode "nula". Prispevky z Czechlistu mam v
      zalohovanych datech, takze jsem si to uz nasla. Jinak se mi toto reseni
      dost osvedcilo - prave kvuli vyhledavami starsich prispevku.
      A dekuji za odkaz na Czechlist files od Melvyna!
      Hanka