archivy Czechlistu

    Message 1 of 11 , May 3, 2005
      je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
      Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
      prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
      ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
      Hanka
      Message 2 of 11 , May 3, 2005
        Ahoj Janko,

        > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
        Czechlistu

        Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
        prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
        sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
        ve svem pocitaci...

        Jirka Bolech
      • kzgafas
        Message 3 of 11 , May 3, 2005
          To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
          ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
          databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
          nevyhleda. Mne to tak funguje.

          K.

        • melvyn.geo
          Message 4 of 11 , May 3, 2005
            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
            > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
            > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

            Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
            retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
            zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
            vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

            Short words are best and the old words when short are best of all.
            - SIR WINSTON CHURCHILL
          • Milan Condak
            Message 5 of 11 , May 4, 2005
              Dobry vecer,

              dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
              www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
              V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

              Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
              (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
              Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

              Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
              Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
              Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
              Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

              Milan

              ---
              Odchozí zpráva neobsahuje viry.