Re: [Czechlist] URGENT: some items

  • Tomas Holub, Lokativ
    Message 1 of 11 , May 2, 2005
      Z pohledu programatora mi to pripada, ze vysledkem nejake operace je
      jedna z techto tri "chybovych" hodnot.
      Chyba, vyprsel cas, uspech.

      Je mi jasne, ze to nezni moc logicky, ale uz jsem tenhle postup videl
      mockrat. Je to neco podobneho jako ze pocitac se da vypnout po stisknuti
      tlacitka Start...

      Tomas

      --

      Ing. Tomas Holub

      www.lokativ.com
      We develop an easy-to-use tool for translation of web pages.

      Message 2 of 11 , May 3, 2005
        je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
        Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
        prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
        ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
        Hanka
        Message 3 of 11 , May 3, 2005
          Ahoj Janko,

          > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
          Czechlistu

          Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
          prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
          sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
          ve svem pocitaci...

          Jirka Bolech
        • kzgafas
          Message 4 of 11 , May 3, 2005
            To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
            ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
            databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
            nevyhleda. Mne to tak funguje.

            K.

          • melvyn.geo
            Message 5 of 11 , May 3, 2005
              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
              > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
              > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

              Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
              retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
              zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
              vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

              Short words are best and the old words when short are best of all.
              - SIR WINSTON CHURCHILL
            • Milan Condak
              Message 6 of 11 , May 4, 2005
                Dobry vecer,

                dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
                www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
                V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

                Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
                (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
                Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

                Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
                Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
                Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
                Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

                Milan

                ---
                Odchozí zpráva neobsahuje viry.