Re: THANKS: some items

  • kzgafas
    Message 1 of 11 , May 2, 2005
      Jo, takhle by to mohlo bejt. Nejak me ty adjektivní kondenzace po
      ránu zmohly.

      Diky,,

      K.

    • Tomas Holub, Lokativ
      Message 2 of 11 , May 2, 2005
        Z pohledu programatora mi to pripada, ze vysledkem nejake operace je
        jedna z techto tri "chybovych" hodnot.
        Chyba, vyprsel cas, uspech.

        Je mi jasne, ze to nezni moc logicky, ale uz jsem tenhle postup videl
        mockrat. Je to neco podobneho jako ze pocitac se da vypnout po stisknuti
        tlacitka Start...

        Tomas

        --

        Ing. Tomas Holub

        www.lokativ.com
        We develop an easy-to-use tool for translation of web pages.

        Message 3 of 11 , May 3, 2005
          je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
          Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
          prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
          ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
          Hanka
          Message 4 of 11 , May 3, 2005
            Ahoj Janko,

            > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
            Czechlistu

            Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
            prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
            sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
            ve svem pocitaci...

            Jirka Bolech
          • kzgafas
            Message 5 of 11 , May 3, 2005
              To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
              ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
              databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
              nevyhleda. Mne to tak funguje.

              K.

            • melvyn.geo
              Message 6 of 11 , May 3, 2005
                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
                > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

                Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
                retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
                zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
                vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

                Short words are best and the old words when short are best of all.
                - SIR WINSTON CHURCHILL
              • Milan Condak
                Message 7 of 11 , May 4, 2005
                  Dobry vecer,

                  dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
                  www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
                  V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

                  Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
                  (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
                  Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

                  Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
                  Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
                  Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
                  Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

                  Milan

                  ---
                  Odchozí zpráva neobsahuje viry.