Re: [Czechlist] URGENT: some items

    Message 1 of 11 , May 2 11:16 PM
      Jo tak tohle vypada pravdepodobneji,

      From: "Martin Janda" <mjanda@...>
      To: <Czechlist@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, May 03, 2005 8:13 AM
      Subject: Re: [Czechlist] URGENT: some items

      > Mne to pripada, ze tiskarna v pripade problemu ma automaticky zahlasit
      > chybu (failure automatic call) , no a bud se ji to povede, nebo ji to
      > trva a vyprsi
      > ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede
      >
      > hth
      > Martin

      > Czechlist resources:

    • kzgafas
      Message 2 of 11 , May 2 11:25 PM
        Jo, takhle by to mohlo bejt. Nejak me ty adjektivní kondenzace po
        ránu zmohly.

        Diky,,

        K.

      • Tomas Holub, Lokativ
        Message 3 of 11 , May 2 11:33 PM
          Z pohledu programatora mi to pripada, ze vysledkem nejake operace je
          jedna z techto tri "chybovych" hodnot.
          Chyba, vyprsel cas, uspech.

          Je mi jasne, ze to nezni moc logicky, ale uz jsem tenhle postup videl
          mockrat. Je to neco podobneho jako ze pocitac se da vypnout po stisknuti
          tlacitka Start...

          Tomas

          --

          Ing. Tomas Holub

          www.lokativ.com
          We develop an easy-to-use tool for translation of web pages.

          Message 4 of 11 , May 3 2:04 AM
            je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
            Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
            prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
            ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
            Hanka
            Message 5 of 11 , May 3 3:18 AM
              Ahoj Janko,

              > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
              Czechlistu

              Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
              prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
              sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
              ve svem pocitaci...

              Jirka Bolech
            • kzgafas
              Message 6 of 11 , May 3 3:56 AM
                To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
                ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
                nevyhleda. Mne to tak funguje.

                K.

              • melvyn.geo
                Message 7 of 11 , May 3 3:54 PM
                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
                  > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                  > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

                  Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
                  retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
                  zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
                  vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

                  Short words are best and the old words when short are best of all.
                  - SIR WINSTON CHURCHILL
                • Milan Condak
                  Message 8 of 11 , May 4 1:27 PM
                    Dobry vecer,

                    dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
                    www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
                    V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

                    Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
                    (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
                    Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

                    Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
                    Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
                    Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
                    Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

                    Milan

                    ---
                    Odchozí zpráva neobsahuje viry.