Re: [Czechlist] URGENT: some items

    Message 1 of 11 , May 2, 2005
      Mne to pripada, ze tiskarna v pripade problemu ma automaticky zahlasit
      chybu (failure automatic call) , no a bud se ji to povede, nebo ji to
      trva a vyprsi
      ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede

      hth
      Martin

      Message 2 of 11 , May 2, 2005
        Jo tak tohle vypada pravdepodobneji,

> [...]
        > trva a vyprsi
        > ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede

      • kzgafas
        Message 3 of 11 , May 2, 2005
          Jo, takhle by to mohlo bejt. Nejak me ty adjektivní kondenzace po
          ránu zmohly.

          Diky,,

          K.

        • Tomas Holub, Lokativ
          Message 4 of 11 , May 2, 2005
            Z pohledu programatora mi to pripada, ze vysledkem nejake operace je
            jedna z techto tri "chybovych" hodnot.
            Chyba, vyprsel cas, uspech.

            Je mi jasne, ze to nezni moc logicky, ale uz jsem tenhle postup videl
            mockrat. Je to neco podobneho jako ze pocitac se da vypnout po stisknuti
            tlacitka Start...

            Tomas

            --

            Ing. Tomas Holub

            www.lokativ.com
            We develop an easy-to-use tool for translation of web pages.

            Message 5 of 11 , May 3, 2005
              je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
              Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
              prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
              ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
              Hanka
              Message 6 of 11 , May 3, 2005
                Ahoj Janko,

                > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
                Czechlistu

                Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
                prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
                sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
                ve svem pocitaci...

                Jirka Bolech
              • kzgafas
                Message 7 of 11 , May 3, 2005
                  To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
                  ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                  databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
                  nevyhleda. Mne to tak funguje.

                  K.

                • melvyn.geo
                  Message 8 of 11 , May 3, 2005
                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
                    > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                    > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

                    Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
                    retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
                    zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
                    vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

                    Short words are best and the old words when short are best of all.
                    - SIR WINSTON CHURCHILL
                  • Milan Condak
                    Message 9 of 11 , May 4, 2005
                      Dobry vecer,

                      dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
                      www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
                      V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

                      Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
                      (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
                      Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

                      Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
                      Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
                      Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
                      Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

                      Milan

                      ---
                      Odchozí zpráva neobsahuje viry.