Re: [Czechlist] URGENT: some items

    Message 1 of 11 , May 2, 2005
      Ahoj Kostasi,
      samozrejme by to chtelo sirsi kontext, a i ta anglictina mi tu pripada
      nejaka cinska.
      Service call mi tak citem pripada spis jako servisni povel, nebo povel k
      provedeni kontroly, i kdyz ani to Tvoje nemusi byt spatne.

      . Failure automatic call success Chybove hlaseni: povel automaticke
      kontroly se provedl (ale proc potom chybove hlaseni?)

      . Failure automatic call out of time Chybove hlaseni: povel automaticke
      kontroly se v nastavenem case neprovedl

      . Failure automatic call failure Chybove hlaseni: povel automaticke
      kontroly se neprovedl

      Jsou to jen velmi nejiste navrhy, pouvazuj.

      Message 2 of 11 , May 2, 2005
        Mne to pripada, ze tiskarna v pripade problemu ma automaticky zahlasit
        chybu (failure automatic call) , no a bud se ji to povede, nebo ji to
        trva a vyprsi
        ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede

        hth
        Martin

        Message 3 of 11 , May 2, 2005
          Jo tak tohle vypada pravdepodobneji,

> [...]
          > trva a vyprsi
          > ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede

        • kzgafas
          Message 4 of 11 , May 2, 2005
            Jo, takhle by to mohlo bejt. Nejak me ty adjektivní kondenzace po
            ránu zmohly.

            Diky,,

            K.

          • Tomas Holub, Lokativ
            Message 5 of 11 , May 2, 2005
              Z pohledu programatora mi to pripada, ze vysledkem nejake operace je
              jedna z techto tri "chybovych" hodnot.
              Chyba, vyprsel cas, uspech.

              Je mi jasne, ze to nezni moc logicky, ale uz jsem tenhle postup videl
              mockrat. Je to neco podobneho jako ze pocitac se da vypnout po stisknuti
              tlacitka Start...

              Tomas

              --

              Ing. Tomas Holub

              www.lokativ.com
              We develop an easy-to-use tool for translation of web pages.

              Message 6 of 11 , May 3, 2005
                je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
                Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
                prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
                ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
                Hanka
                Message 7 of 11 , May 3, 2005
                  Ahoj Janko,

                  > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
                  Czechlistu

                  Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
                  prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
                  sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
                  ve svem pocitaci...

                  Jirka Bolech
                • kzgafas
                  Message 8 of 11 , May 3, 2005
                    To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
                    ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                    databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
                    nevyhleda. Mne to tak funguje.

                    K.

                  • melvyn.geo
                    Message 9 of 11 , May 3, 2005
                      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
                      > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                      > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

                      Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
                      retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
                      zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
                      vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

                      Short words are best and the old words when short are best of all.
                      - SIR WINSTON CHURCHILL
                    • Milan Condak
                      Message 10 of 11 , May 4, 2005
                        Dobry vecer,

                        dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
                        www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
                        V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

                        Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
                        (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
                        Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

                        Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
                        Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
                        Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
                        Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

                        Milan

                        ---
                        Odchozí zpráva neobsahuje viry.