URGENT: some items

  • kzgafas
    Message 1 of 11 , May 2, 2005
      Nevite, co mohou znamenat ty nize uvedene polozky? service call je
      neco jako servisni hlaseni. Tyka se to obsluhy tiskarny.

      When the service call is set, following call results can be sent.

      • Failure automatic call success

      • Failure automatic call out of time

      • Failure automatic call failure

      Diky,

      Message 2 of 11 , May 2, 2005
        Ahoj Kostasi,
        samozrejme by to chtelo sirsi kontext, a i ta anglictina mi tu pripada
        nejaka cinska.
        Service call mi tak citem pripada spis jako servisni povel, nebo povel k
        provedeni kontroly, i kdyz ani to Tvoje nemusi byt spatne.

        . Failure automatic call success Chybove hlaseni: povel automaticke
        kontroly se provedl (ale proc potom chybove hlaseni?)

        . Failure automatic call out of time Chybove hlaseni: povel automaticke
        kontroly se v nastavenem case neprovedl

        . Failure automatic call failure Chybove hlaseni: povel automaticke
        kontroly se neprovedl

        Jsou to jen velmi nejiste navrhy, pouvazuj.

[...]

        K.

        Czechlist resources:
        http://www.bohemica.com/czechtranslation

        Message 3 of 11 , May 2, 2005
          Mne to pripada, ze tiskarna v pripade problemu ma automaticky zahlasit
          chybu (failure automatic call) , no a bud se ji to povede, nebo ji to
          trva a vyprsi
          ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede

          hth
          Martin

          Message 4 of 11 , May 2, 2005
            Jo tak tohle vypada pravdepodobneji,

> [...]
            > trva a vyprsi
            > ji na to limit, nebo se ji to proste nepovede

          • kzgafas
            Message 5 of 11 , May 2, 2005
              Jo, takhle by to mohlo bejt. Nejak me ty adjektivní kondenzace po
              ránu zmohly.

              Diky,,

              K.

            • Tomas Holub, Lokativ
              Message 6 of 11 , May 2, 2005
                Z pohledu programatora mi to pripada, ze vysledkem nejake operace je
                jedna z techto tri "chybovych" hodnot.
                Chyba, vyprsel cas, uspech.

                Je mi jasne, ze to nezni moc logicky, ale uz jsem tenhle postup videl
                mockrat. Je to neco podobneho jako ze pocitac se da vypnout po stisknuti
                tlacitka Start...

                Tomas

                --

                Ing. Tomas Holub

                www.lokativ.com
                We develop an easy-to-use tool for translation of web pages.

                Message 7 of 11 , May 3, 2005
                  je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
                  Czechlistu - konkretne, jak zadat, ze chci prohledavat vsechny
                  prispevky, a ne jenom zobrazene - omlouvam se predem na neduvtipnost,
                  ale koukam na tu stranku a nejak to fakt nevidim....
                  Hanka
                  Message 8 of 11 , May 3, 2005
                    Ahoj Janko,

                    > je tady nejaka dobra duse, ktera mi sdeli, jak prohledavat archiv
                    Czechlistu

                    Ja ziju s tim, ze to nejde. Avsak diky Melvynove peci je mozne si vsechny
                    prispevky od zacatku existence Czechlistu do konce roku 2004 stahnout ze
                    sekce Files (http://groups.yahoo.com/group/Czechlist/files/) a prohledavat
                    ve svem pocitaci...

                    Jirka Bolech
                  • kzgafas
                    Message 9 of 11 , May 3, 2005
                      To ja zase ziju s tim, ze to jde. Nevim, nakolik je to stoprocentni,
                      ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                      databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin
                      nevyhleda. Mne to tak funguje.

                      K.

                    • melvyn.geo
                      Message 10 of 11 , May 3, 2005
                        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@t...> wrote:
> [...]
                        > ale zadam hledany termin do Search, potom Go a potom se posunuji
                        > databazi prispevku do minulosti klikanim na Next, dokud se termin

                        Urcite jde moc hladceji nez predtim, zaplat panbuh, ale vyhledavani
                        retezcu s vyssim vyskytem stale trva v me zkusenosti pomerne dlouho,
                        zatimco sikovny vyhledavac jako Wilbur* ukaze vsechny relevantni
                        vyskyty na harddisku rychleji nez namydleny blesk.

                        Short words are best and the old words when short are best of all.
                        - SIR WINSTON CHURCHILL
                      • Milan Condak
                        Message 11 of 11 , May 4, 2005
                          Dobry vecer,

                          dnes ve skupine Wordfastu byla zprava, ze Wordfast je monitorovan na:
                          www.opensubscriber.com (Nas Czechlist tam neni, je tam Czech-list.)
                          V nekolika stovkach skupin je mozno vyhledavat.

                          Archivaci skupin je mozno provadet pomoci PGOffline
                          (http://www.pgoffline.com/index.htm). Program stoji USD20.
                          Je mozno dat i na CD-ROM (zbezne jsem si prohledl webove stranky).

                          Stejne rychle jako Wilbur funguje i Google Desktop Search (GDS).
                          Pro dalkovy pristup v intranetu (pristup jineho uzivatele) se pouziva www.dnka.com.
                          Recenze je v poslednim cisle Softwarovych novin (nyni Click!).
                          Nevim, jestli je clanek i na webu www.clickmag.cz.

                          Milan

                          ---
                          Odchozí zpráva neobsahuje viry.