Re: Pristi utery

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 8 , May 1, 2005
      Ahoj, s pristim uterym samozrejme pocitam, ale nevim, jestli dorazim na
      100%, mam na chalupe remeslniky, meli být dnes hotovi, ale jsou trochu ve
      skluzu.

      Kostasi, Bizon zahradku nema, ale myslim ze vecery jsou stejne jeste dost
      chladne, nevim, jak v Praze, ale tady v Podjestedi jo.
      Zkusíme tu Kotvu raději az na cerven, ne?
      Jarda

      > Message: 5
      > Date: Fri, 29 Apr 2005 19:04:10 -0000
      > From: "kzgafas" <kzgafas@...>
      > Subject: Re: Pristi utery

      > Taky bych rád přišel, ale nebylo by lepší dohodnout na tyhle měsíce
      > sezení venku? Má ten Bizon zahrádku? A když ne, co takhle u te Rezave
      > kotvy? Mel jsem proti tomu puvodne namitky, ale byl jsem se tam potom
      > podívat a je to moc pěkné místo (musím dát Matějovi za pravdu).
      >
      > K.

    • Helga Listen
      Message 2 of 8 , May 1, 2005
        A ci pak je to sezeni na dvore, ktery se uz posledne, jak jsme tam byly,
        pripravovalo?

        H.

        Message 3 of 8 , May 1, 2005
          Presne to jsem se chtela zeptat

          ing. arch. Sarka Rubkova
          preklady, tlumocení
          (translations, interpreting)
          Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)
          Sibeliova 1003/23
          16200 Praha 6
          Tel.: 00420 220518582
          Fax: 00420 220518581
          Cell: 00420 605446504
          E-mail: rubkova@...

        • Jaroslav Suchánek
          Message 4 of 8 , May 2, 2005
            Je to tak, Helga mela pravdu, ta zahradka na dvore patøi k Bizonovi a
            funguje od vcerejska, uz je to domluvene, tak zitra vecer ahoj.
            Jarda

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, ing.©árka Rubková <rubkova@l...>