RE: [Czechlist] Re: Pristi utery

  • ing.Sárka Rubková
    Message 1 of 8 , May 1 9:21 AM
      Pokud vim, tak zahradku ma

      ing. arch. Sarka Rubkova
      preklady, tlumocení
      (translations, interpreting)
      Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)
      Sibeliova 1003/23
      16200 Praha 6
      Tel.: 00420 220518582
      Fax: 00420 220518581
      Cell: 00420 605446504
      E-mail: rubkova@...

    • Jaroslav Suchánek
      Message 2 of 8 , May 1 11:28 AM
        Ahoj, s pristim uterym samozrejme pocitam, ale nevim, jestli dorazim na
        100%, mam na chalupe remeslniky, meli být dnes hotovi, ale jsou trochu ve
        skluzu.

        Kostasi, Bizon zahradku nema, ale myslim ze vecery jsou stejne jeste dost
        chladne, nevim, jak v Praze, ale tady v Podjestedi jo.
        Zkusíme tu Kotvu raději az na cerven, ne?
        Jarda

        > Message: 5
        > Date: Fri, 29 Apr 2005 19:04:10 -0000
        > From: "kzgafas" <kzgafas@...>
        > Subject: Re: Pristi utery

        > Taky bych rád přišel, ale nebylo by lepší dohodnout na tyhle měsíce
        > sezení venku? Má ten Bizon zahrádku? A když ne, co takhle u te Rezave
        > kotvy? Mel jsem proti tomu puvodne namitky, ale byl jsem se tam potom
        > podívat a je to moc pěkné místo (musím dát Matějovi za pravdu).
        >
        > K.

      • Helga Listen
        Message 3 of 8 , May 1 11:35 AM
          A ci pak je to sezeni na dvore, ktery se uz posledne, jak jsme tam byly,
          pripravovalo?

          H.

          Message 4 of 8 , May 1 11:53 AM
            Presne to jsem se chtela zeptat

> [...]
            preklady, tlumocení
            (translations, interpreting)
            Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)

          • Jaroslav Suchánek
            Message 5 of 8 , May 2 2:37 AM
              Je to tak, Helga mela pravdu, ta zahradka na dvore patøi k Bizonovi a
              funguje od vcerejska, uz je to domluvene, tak zitra vecer ahoj.
              Jarda

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, ing.©árka Rubková <rubkova@l...>