Pristi utery

  • Helga Listen
    Message 1 of 8 , Apr 29, 2005
      Vazeny a mili,

      Je tam venku mimo mne jeste nekdo, kdo vi, ze pristi utery ...?????

      H.

    • ing.Sarka Rubkova
      Message 2 of 8 , Apr 29, 2005
        Ja to vim a prijdu. Pokud vim vi to i Jarda

        S.

      • kzgafas
        Message 3 of 8 , Apr 29, 2005
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@p...> wrote:
          > Vazeny a mili,
          >

          > Je tam venku mimo mne jeste nekdo, kdo vi, ze pristi utery ...?????
          >

          > H.

          Taky bych rád pøišel, ale nebylo by lepší dohodnout na tyhle mìsíce
          sezení venku? Má ten Bizon zahrádku? A když ne, co takhle u te Rezave
          kotvy? Mel jsem proti tomu puvodne namitky, ale byl jsem se tam potom
          podívat a je to moc pìkné místo (musím dát Matìjovi za pravdu).

          K.
        • ing.Sárka Rubková
          Message 4 of 8 , May 1 9:21 AM
            Pokud vim, tak zahradku ma

            ing. arch. Sarka Rubkova
            preklady, tlumocení
            (translations, interpreting)
            Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)
            Sibeliova 1003/23
            16200 Praha 6
            Tel.: 00420 220518582
            Fax: 00420 220518581
            Cell: 00420 605446504
            E-mail: rubkova@...

          • Jaroslav Suchánek
            Message 5 of 8 , May 1 11:28 AM
              Ahoj, s pristim uterym samozrejme pocitam, ale nevim, jestli dorazim na
              100%, mam na chalupe remeslniky, meli být dnes hotovi, ale jsou trochu ve
              skluzu.

              Kostasi, Bizon zahradku nema, ale myslim ze vecery jsou stejne jeste dost
              chladne, nevim, jak v Praze, ale tady v Podjestedi jo.
              Zkusíme tu Kotvu raději az na cerven, ne?
              Jarda

              > Message: 5
              > Date: Fri, 29 Apr 2005 19:04:10 -0000
              > From: "kzgafas" <kzgafas@...>
              > Subject: Re: Pristi utery

              > Taky bych rád přišel, ale nebylo by lepší dohodnout na tyhle měsíce
              > sezení venku? Má ten Bizon zahrádku? A když ne, co takhle u te Rezave
              > kotvy? Mel jsem proti tomu puvodne namitky, ale byl jsem se tam potom
              > podívat a je to moc pěkné místo (musím dát Matějovi za pravdu).
              >
              > K.

            • Helga Listen
              Message 6 of 8 , May 1 11:35 AM
                A ci pak je to sezeni na dvore, ktery se uz posledne, jak jsme tam byly,
                pripravovalo?

                H.

                Message 7 of 8 , May 1 11:53 AM
                  Presne to jsem se chtela zeptat

> [...]
                  preklady, tlumocení
                  (translations, interpreting)
                  Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)

                • Jaroslav Suchánek
                  Message 8 of 8 , May 2 2:37 AM
                    Je to tak, Helga mela pravdu, ta zahradka na dvore patøi k Bizonovi a
                    funguje od vcerejska, uz je to domluvene, tak zitra vecer ahoj.
                    Jarda

                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, ing.©árka Rubková <rubkova@l...>