THANKs - TERM: on an exceptions and random basis

    Message 1 of 5 , Apr 29, 2005
      Kostasi, diky za radu.

      > Akorát mì napadá, že exception mùže taky znamenat "námitka".

      Toto je spise soudni termin, ale neco na nem je. Myslim, ze mnou poptavany
      vyraz jsem jiz pochopil. V prekladanem dokumentu jsem se dopracoval k vyrazu
      'exceptions and other reports', coz jsou oznameni, ktera obdrzi klient od
      banky, aby je potvrdil ve vztahu k platebnim prikazum podanym typicky den
      predtim. Vypada to, ze 'exceptions' jsou proste platebni prikazy lisici se
      od pravidelne se opakujicich nebo jinak ocekavanych prikazu...