RE: [Czechlist] Oficialni preklad zakona

    Message 1 of 12 , Mar 25 4:07 AM
      Ahoj Milane,

      > * ministerstva i Urad vlady zverejnuji "pracovni" preklad s poznamkou, ze
      jde o neoficialni preklad

      Asi vedi proc. Aspon ze to tam napisou.

      > Neni k dispozici cesky oficialni = uredni portal SE VSEMI alespon v
      cestine a anglictine. Ministr Mlynar chystal portal, ale misto rozpoctove
      organizace zalozil "s.r.o."

      Takze bezny cesky bo--el na evropske urovni. Puvodne jsem se lekl, ze se
      dovim neco noveho.

      > stazeny text (nevim odkud) jsem nasel na svem harddisku. Nemohl jsem jej
      vydavat za oficialni.

      Mohl, ale nevydaval...