Re: TERM: ghost image

  • kzgafas
    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
      V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
      nenapada, jak to rict cesky.

      K.

      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
        tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
        ukazu svoji.

        Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
        image".

> [...]

        ten
        > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

      • Pavel Trusina
        Message 3 of 22 , Mar 2, 2005
          Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
          Pavel

          Message 4 of 22 , Mar 2, 2005
            Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
            malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
            miniaturni fotogragie,...

            K.