Re: [Czechlist] Re: TERM: ghost image

    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
      dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

      Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
        V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
        nenapada, jak to rict cesky.

        K.

        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
          tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
          ukazu svoji.

          Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
          image".

> [...]

          ten
          > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

        • Pavel Trusina
          Message 4 of 22 , Mar 2, 2005
            Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
            Pavel

            Message 5 of 22 , Mar 2, 2005
              Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
              malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
              miniaturni fotogragie,...

              K.