Re: [Czechlist] Re: TERM: ghost image

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
        dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

        Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

        > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

      • kzgafas
        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
          V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
          nenapada, jak to rict cesky.

          K.

          Message 4 of 22 , Mar 1, 2005
            ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
            tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
            ukazu svoji.

            Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
            image".

> [...]

            ten
            > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

          • Pavel Trusina
            Message 5 of 22 , Mar 2, 2005
              Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
              Pavel

              Message 6 of 22 , Mar 2, 2005
                Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                miniaturni fotogragie,...

                K.