Re: [Czechlist] Re: TERM: ghost image

    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      Jezisikriste, ctete vy vubec ostatni maily? Treba moje????
      rikam vam, ze jdete uplne spatnym smerem. Jedna se zcela zjevne o ten
      malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v minulem
      mailu, viz http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        no jo, Martine, pokud svuj mail nezacnes slovy "my lawyer wife" nebo
        jinym odkazem na duveryhodnou osobu ze sveho okoli, nikdo ti tady na
        Czechlistu nevenuje sebemensi pozornost :))))
      • Terminus Technicus
        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

          Message 4 of 22 , Mar 1, 2005
            Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
            dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

            Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

            > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

          • kzgafas
            Message 5 of 22 , Mar 1, 2005
              To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
              V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
              nenapada, jak to rict cesky.

              K.

              Message 6 of 22 , Mar 1, 2005
                ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
                tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
                ukazu svoji.

                Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
                image".

> [...]

                ten
                > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

              • Pavel Trusina
                Message 7 of 22 , Mar 2, 2005
                  Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
                  Pavel

                  Message 8 of 22 , Mar 2, 2005
                    Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                    malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                    miniaturni fotogragie,...

                    K.