Re: [Czechlist] TERM: ghost image

  • Tomas Holub
    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      Ghost images take vznikaji pri foceni pri odrazech v optickych
      soustavach cocek. Jedna se samozrejme o nechteny jev.

      See:

      Ghost Images are due to the fact that optical systems can form
      unintended images due to reflections between pairs of surfaces.
      All lens surfaces reflect light to an extent depending on the refractive
      index of the glass itself respectively on the type of anti-reflection
      coating applied to these surfaces.
      Light reflected from the inner surfaces of a lens will be reflected
      again and may form reasonably well-defined images close to the image
      surface. Such spurious images are called ghost images.

      BTW: Vystudoval jsem pocitacovou grafiku a tohle je z clanku, kde se
      pokouseji pri pocitacovem generovani obrazu tyto ghost image umele
      vytvaret. No neni to nadhera? :-)

      Tomas

    • Helga Listen
      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        V NJ se tomu nadava Kippbild, bohuzel CJ nazev jsem nenasla.

        H.

        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          Jezisikriste, ctete vy vubec ostatni maily? Treba moje????
          rikam vam, ze jdete uplne spatnym smerem. Jedna se zcela zjevne o ten
          malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v minulem
          mailu, viz http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

          Message 4 of 22 , Mar 1, 2005
            no jo, Martine, pokud svuj mail nezacnes slovy "my lawyer wife" nebo
            jinym odkazem na duveryhodnou osobu ze sveho okoli, nikdo ti tady na
            Czechlistu nevenuje sebemensi pozornost :))))
          • Terminus Technicus
            Message 5 of 22 , Mar 1, 2005
              Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

              Message 6 of 22 , Mar 1, 2005
                Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
                dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

                Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

                > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

              • kzgafas
                Message 7 of 22 , Mar 1, 2005
                  To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
                  V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
                  nenapada, jak to rict cesky.

                  K.

                  Message 8 of 22 , Mar 1, 2005
                    ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
                    tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
                    ukazu svoji.

                    Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
                    image".

> [...]

                    ten
                    > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

                  • Pavel Trusina
                    Message 9 of 22 , Mar 2, 2005
                      Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
                      Pavel

                      Message 10 of 22 , Mar 2, 2005
                        Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                        malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                        miniaturni fotogragie,...

                        K.