Re: [Czechlist] TERM: ghost image

  • Tomas Holub
    Message 1 of 22 , Mar 1 5:39 AM
      Ghost images take vznikaji pri foceni pri odrazech v optickych
      soustavach cocek. Jedna se samozrejme o nechteny jev.

      See:

      Ghost Images are due to the fact that optical systems can form
      unintended images due to reflections between pairs of surfaces.
      All lens surfaces reflect light to an extent depending on the refractive
      index of the glass itself respectively on the type of anti-reflection
      coating applied to these surfaces.
      Light reflected from the inner surfaces of a lens will be reflected
      again and may form reasonably well-defined images close to the image
      surface. Such spurious images are called ghost images.

      BTW: Vystudoval jsem pocitacovou grafiku a tohle je z clanku, kde se
      pokouseji pri pocitacovem generovani obrazu tyto ghost image umele
      vytvaret. No neni to nadhera? :-)

      Tomas

      Message 2 of 22 , Mar 1 6:03 AM
        Bingo!
        http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

        Ghost Images

        Ghost Images are a basic level of card security. Essentially, a ghost
        image is a smaller version of the original photo image on an ID Card and is
        generally printed semi-translucent. These ghost images are made possible by
        using a software that will allow for the ghost image to be added to the
        plastic card during the printing process. The benefit of this type of card
        security is that it does not generally add to the cost of your printed card.

        Message 3 of 22 , Mar 1 6:16 AM
          Diky vsem. Uz si na to taky vzpominam v detstvi. Takove sproste
          obrazky, kde se protagonisti pohybovali.

          Kdyz uz jste v tom, jak byste to nazvali cesky? Mne zatim nic
          nenapadlo. Matejuv hologram je mozna prilis technicky specificky
          vyraz. Asi by stacilo i neco opisneho.

          K.

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@p...> wrote:
          > Tak jsem prece byla na spravne stope. Ale to nemusim jit spet do
          detstvy.
          > Mam pocit ze tento jev maji i nejake bankovky. I kdyz jsem se ted
          koukla na
          > Eura, tam to neni.
          >
          > H.

          <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129jjkhiq/M=298184.6018725.7038619.30011
          76/D=gr

          oups/S=1705043588:HM/EXP=1109771555/A=2593423/R=0/SIG=11el9gslf/*http
          :/www.n

        • Helga Listen
          Message 4 of 22 , Mar 1 6:34 AM
            V NJ se tomu nadava Kippbild, bohuzel CJ nazev jsem nenasla.

            H.

            Message 5 of 22 , Mar 1 6:57 AM
              Jezisikriste, ctete vy vubec ostatni maily? Treba moje????
              rikam vam, ze jdete uplne spatnym smerem. Jedna se zcela zjevne o ten
              malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v minulem
              mailu, viz http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

              Message 6 of 22 , Mar 1 7:01 AM
                no jo, Martine, pokud svuj mail nezacnes slovy "my lawyer wife" nebo
                jinym odkazem na duveryhodnou osobu ze sveho okoli, nikdo ti tady na
                Czechlistu nevenuje sebemensi pozornost :))))
              • Terminus Technicus
                Message 7 of 22 , Mar 1 7:04 AM
                  Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                  Message 8 of 22 , Mar 1 7:12 AM
                    Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
                    dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

                    Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

                    > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                  • kzgafas
                    Message 9 of 22 , Mar 1 7:23 AM
                      To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
                      V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
                      nenapada, jak to rict cesky.

                      K.

                      Message 10 of 22 , Mar 1 7:38 AM
                        ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
                        tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
                        ukazu svoji.

                        Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
                        image".

> [...]

                        ten
                        > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

                      • Pavel Trusina
                        Message 11 of 22 , Mar 2 4:11 AM
                          Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
                          Pavel

                          > Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                          > stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
> [...]
                        • kzgafas
                          Message 12 of 22 , Mar 2 4:26 AM
                            Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                            malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                            miniaturni fotogragie,...

                            K.