Re: [Czechlist] TERM: ghost image

  • Tomas Holub
    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      Ghost images take vznikaji pri foceni pri odrazech v optickych
      soustavach cocek. Jedna se samozrejme o nechteny jev.

      See:

      Ghost Images are due to the fact that optical systems can form
      unintended images due to reflections between pairs of surfaces.
      All lens surfaces reflect light to an extent depending on the refractive
      index of the glass itself respectively on the type of anti-reflection
      coating applied to these surfaces.
      Light reflected from the inner surfaces of a lens will be reflected
      again and may form reasonably well-defined images close to the image
      surface. Such spurious images are called ghost images.

      BTW: Vystudoval jsem pocitacovou grafiku a tohle je z clanku, kde se
      pokouseji pri pocitacovem generovani obrazu tyto ghost image umele
      vytvaret. No neni to nadhera? :-)

      Tomas

    • Helga Listen
      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        Tak jsem prece byla na spravne stope. Ale to nemusim jit spet do detstvy.
        Mam pocit ze tento jev maji i nejake bankovky. I kdyz jsem se ted koukla na
        Eura, tam to neni.

        H.

        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          Bingo!
          http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

          Ghost Images

          Ghost Images are a basic level of card security. Essentially, a ghost
          image is a smaller version of the original photo image on an ID Card and is
          generally printed semi-translucent. These ghost images are made possible by
          using a software that will allow for the ghost image to be added to the
          plastic card during the printing process. The benefit of this type of card
          security is that it does not generally add to the cost of your printed card.

          Message 4 of 22 , Mar 1, 2005
            Diky vsem. Uz si na to taky vzpominam v detstvi. Takove sproste
            obrazky, kde se protagonisti pohybovali.

            Kdyz uz jste v tom, jak byste to nazvali cesky? Mne zatim nic
            nenapadlo. Matejuv hologram je mozna prilis technicky specificky
            vyraz. Asi by stacilo i neco opisneho.

            K.

            Message 5 of 22 , Mar 1, 2005
              V NJ se tomu nadava Kippbild, bohuzel CJ nazev jsem nenasla.

              H.

              Message 6 of 22 , Mar 1, 2005
                Jezisikriste, ctete vy vubec ostatni maily? Treba moje????
                rikam vam, ze jdete uplne spatnym smerem. Jedna se zcela zjevne o ten
                malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v minulem
                mailu, viz http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

                Message 7 of 22 , Mar 1, 2005
                  no jo, Martine, pokud svuj mail nezacnes slovy "my lawyer wife" nebo
                  jinym odkazem na duveryhodnou osobu ze sveho okoli, nikdo ti tady na
                  Czechlistu nevenuje sebemensi pozornost :))))
                • Terminus Technicus
                  Message 8 of 22 , Mar 1, 2005
                    Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                    Message 9 of 22 , Mar 1, 2005
                      Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
                      dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

                      Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

                      > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                    • kzgafas
                      Message 10 of 22 , Mar 1, 2005
                        To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
                        V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
                        nenapada, jak to rict cesky.

                        K.

                        Message 11 of 22 , Mar 1, 2005
                          ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
                          tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
                          ukazu svoji.

                          Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
                          image".

> [...]

                          ten
                          > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

                        • Pavel Trusina
                          Message 12 of 22 , Mar 2, 2005
                            Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
                            Pavel

                            > Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                            > stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
> [...]
                          • kzgafas
                            Message 13 of 22 , Mar 2, 2005
                              Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                              malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                              miniaturni fotogragie,...

                              K.