Skip to search.

Re: [Czechlist] TERM: ghost image

  • Tomas Holub
    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      Ghost images take vznikaji pri foceni pri odrazech v optickych
      soustavach cocek. Jedna se samozrejme o nechteny jev.

      See:

      Ghost Images are due to the fact that optical systems can form
      unintended images due to reflections between pairs of surfaces.
      All lens surfaces reflect light to an extent depending on the refractive
      index of the glass itself respectively on the type of anti-reflection
      coating applied to these surfaces.
      Light reflected from the inner surfaces of a lens will be reflected
      again and may form reasonably well-defined images close to the image
      surface. Such spurious images are called ghost images.

      BTW: Vystudoval jsem pocitacovou grafiku a tohle je z clanku, kde se
      pokouseji pri pocitacovem generovani obrazu tyto ghost image umele
      vytvaret. No neni to nadhera? :-)

      Tomas

    • kzgafas
      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        Podle textu se to pouziva v EU ridicacich, mozna pro kompenzaci
        rozmazaneho zraku policajta, aby to videl ostre:-)

        Roundel motif overlaps both the photographic and the ghosted images

        a nebo

        transparent Kinegram(R) overlapping the photo and signature, ghost
        image, letters "LV" visible only in the light of the ultraviolet
        lamp

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Terminus Technicus"

        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
          stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
          Honza
        • Terminus Technicus
          Message 4 of 22 , Mar 1, 2005
            No tak to bude to, co rika Helga... jako ty pohledy co byly kdyz jsme byli
            mali, na kterych je nalepena folie a kdyz se s nimi zahybe, tak ze zviratka
            pod ni "jako hejbaj"... asi to muzes nazvat hologram, jestli na to nenajdes
            presnejsi termin?

            <czechlist@t...> wrote:
> [...]
            neco se
            > urcite da vymyslet, kdyz posles celou vetu :)

          • Helga Listen
            Message 5 of 22 , Mar 1, 2005
              Tak jsem prece byla na spravne stope. Ale to nemusim jit spet do detstvy.
              Mam pocit ze tento jev maji i nejake bankovky. I kdyz jsem se ted koukla na
              Eura, tam to neni.

              H.

              <czechlist@t...> wrote:
> [...]
              neco se
              > urcite da vymyslet, kdyz posles celou vetu :)

              Yahoo! Groups Sponsor

              <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129jjkhiq/M=298184.6018725.7038619.3001176/D=gr
              oups/S=1705043588:HM/EXP=1109771555/A=2593423/R=0/SIG=11el9gslf/*http:/www.n
              etflix.com/Default?mqso=60190075> click here

              <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=298184.6018725.7038619.3001176/D=groups/S=
              :HM/A=2593423/rand=880188269>

              * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
              <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Service.

              Message 6 of 22 , Mar 1, 2005
                Bingo!
                http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

                Ghost Images

                Ghost Images are a basic level of card security. Essentially, a ghost
                image is a smaller version of the original photo image on an ID Card and is
                generally printed semi-translucent. These ghost images are made possible by
                using a software that will allow for the ghost image to be added to the
                plastic card during the printing process. The benefit of this type of card
                security is that it does not generally add to the cost of your printed card.

                > Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                > stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
> [...]
              • kzgafas
                Message 7 of 22 , Mar 1, 2005
                  Diky vsem. Uz si na to taky vzpominam v detstvi. Takove sproste
                  obrazky, kde se protagonisti pohybovali.

                  Kdyz uz jste v tom, jak byste to nazvali cesky? Mne zatim nic
                  nenapadlo. Matejuv hologram je mozna prilis technicky specificky
                  vyraz. Asi by stacilo i neco opisneho.

                  K.

                  Message 8 of 22 , Mar 1, 2005
                    V NJ se tomu nadava Kippbild, bohuzel CJ nazev jsem nenasla.

                    H.

                    Message 9 of 22 , Mar 1, 2005
                      Jezisikriste, ctete vy vubec ostatni maily? Treba moje????
                      rikam vam, ze jdete uplne spatnym smerem. Jedna se zcela zjevne o ten
                      malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v minulem
                      mailu, viz http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

                      Message 10 of 22 , Mar 1, 2005
                        no jo, Martine, pokud svuj mail nezacnes slovy "my lawyer wife" nebo
                        jinym odkazem na duveryhodnou osobu ze sveho okoli, nikdo ti tady na
                        Czechlistu nevenuje sebemensi pozornost :))))
                      • Terminus Technicus
                        Message 11 of 22 , Mar 1, 2005
                          Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                          Message 12 of 22 , Mar 1, 2005
                            Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
                            dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

                            Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

                            > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                          • kzgafas
                            Message 13 of 22 , Mar 1, 2005
                              To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
                              V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
                              nenapada, jak to rict cesky.

                              K.

                              Message 14 of 22 , Mar 1, 2005
                                ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
                                tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
                                ukazu svoji.

                                Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
                                image".

> [...]

                                ten
                                > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

                              • Pavel Trusina
                                Message 15 of 22 , Mar 2, 2005
                                  Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
                                  Pavel

                                  > Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                                  > stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
> [...]
                                • kzgafas
                                  Message 16 of 22 , Mar 2, 2005
                                    Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                                    malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                                    miniaturni fotogragie,...

                                    K.