Re: [Czechlist] TERM: ghost image

    Message 1 of 22 , Mar 1, 2005
      ja myslim, ze mysli normalni "duchy", ktere uvidis ve spatne vyladene
      televizi. Ale jak se tomu rika oficialne, to bohuzel nevim.

      Message 2 of 22 , Mar 1, 2005
        Omlouvam se, to jsem zase necetla cely text :-(((((((
        H.

        Message 3 of 22 , Mar 1, 2005
          Ve fotografii dvojexpozice (nekdy umyslne), v televizi duch nebo odraz (vzdy
          nezadouci).
          Honza
        • Tomas Holub
          Message 4 of 22 , Mar 1, 2005
            Ghost images take vznikaji pri foceni pri odrazech v optickych
            soustavach cocek. Jedna se samozrejme o nechteny jev.

            See:

            Ghost Images are due to the fact that optical systems can form
            unintended images due to reflections between pairs of surfaces.
            All lens surfaces reflect light to an extent depending on the refractive
            index of the glass itself respectively on the type of anti-reflection
            coating applied to these surfaces.
            Light reflected from the inner surfaces of a lens will be reflected
            again and may form reasonably well-defined images close to the image
            surface. Such spurious images are called ghost images.

            BTW: Vystudoval jsem pocitacovou grafiku a tohle je z clanku, kde se
            pokouseji pri pocitacovem generovani obrazu tyto ghost image umele
            vytvaret. No neni to nadhera? :-)

            Tomas

          • kzgafas
            Message 5 of 22 , Mar 1, 2005
              Podle textu se to pouziva v EU ridicacich, mozna pro kompenzaci
              rozmazaneho zraku policajta, aby to videl ostre:-)

              Roundel motif overlaps both the photographic and the ghosted images

              a nebo

              transparent Kinegram(R) overlapping the photo and signature, ghost
              image, letters "LV" visible only in the light of the ultraviolet
              lamp

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Terminus Technicus"

              Message 6 of 22 , Mar 1, 2005
                Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
                Honza
              • Terminus Technicus
                Message 7 of 22 , Mar 1, 2005
                  No tak to bude to, co rika Helga... jako ty pohledy co byly kdyz jsme byli
                  mali, na kterych je nalepena folie a kdyz se s nimi zahybe, tak ze zviratka
                  pod ni "jako hejbaj"... asi to muzes nazvat hologram, jestli na to nenajdes
                  presnejsi termin?

                  Message 8 of 22 , Mar 1, 2005
                    Tak jsem prece byla na spravne stope. Ale to nemusim jit spet do detstvy.
                    Mam pocit ze tento jev maji i nejake bankovky. I kdyz jsem se ted koukla na
                    Eura, tam to neni.

                    H.

                    <czechlist@t...> wrote:
> [...]
                    neco se
                    > urcite da vymyslet, kdyz posles celou vetu :)

                    Yahoo! Groups Sponsor

                    <http://us.ard.yahoo.com/SIG=129jjkhiq/M=298184.6018725.7038619.3001176/D=gr
                    oups/S=1705043588:HM/EXP=1109771555/A=2593423/R=0/SIG=11el9gslf/*http:/www.n
                    etflix.com/Default?mqso=60190075> click here

                    <http://us.adserver.yahoo.com/l?M=298184.6018725.7038619.3001176/D=groups/S=
                    :HM/A=2593423/rand=880188269>

                    * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
                    <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Service.

                    Message 9 of 22 , Mar 1, 2005
                      Bingo!
                      http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

                      Ghost Images

                      Ghost Images are a basic level of card security. Essentially, a ghost
                      image is a smaller version of the original photo image on an ID Card and is
                      generally printed semi-translucent. These ghost images are made possible by
                      using a software that will allow for the ghost image to be added to the
                      plastic card during the printing process. The benefit of this type of card
                      security is that it does not generally add to the cost of your printed card.

                      > Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                      > stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
> [...]
                    • kzgafas
                      Message 10 of 22 , Mar 1, 2005
                        Diky vsem. Uz si na to taky vzpominam v detstvi. Takove sproste
                        obrazky, kde se protagonisti pohybovali.

                        Kdyz uz jste v tom, jak byste to nazvali cesky? Mne zatim nic
                        nenapadlo. Matejuv hologram je mozna prilis technicky specificky
                        vyraz. Asi by stacilo i neco opisneho.

                        K.

                        Message 11 of 22 , Mar 1, 2005
                          V NJ se tomu nadava Kippbild, bohuzel CJ nazev jsem nenasla.

                          H.

                          Message 12 of 22 , Mar 1, 2005
                            Jezisikriste, ctete vy vubec ostatni maily? Treba moje????
                            rikam vam, ze jdete uplne spatnym smerem. Jedna se zcela zjevne o ten
                            malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v minulem
                            mailu, viz http://www.idwholesaler.com/resources/advanced.htm

                            Message 13 of 22 , Mar 1, 2005
                              no jo, Martine, pokud svuj mail nezacnes slovy "my lawyer wife" nebo
                              jinym odkazem na duveryhodnou osobu ze sveho okoli, nikdo ti tady na
                              Czechlistu nevenuje sebemensi pozornost :))))
                            • Terminus Technicus
                              Message 14 of 22 , Mar 1, 2005
                                Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                                Message 15 of 22 , Mar 1, 2005
                                  Jakypak yahoogroups? Ja tu zpravu ze serveru dostal v 15:04 - a kdyz jsem ji
                                  dostal ja, tak ji snad museli dostat i jini?

                                  Ja vim, Hanko, nikdo me nema rad a nechce si se mnou hrat...

                                  > Klid Martine, to je jen "Yahoogroups real time"

                                • kzgafas
                                  Message 16 of 22 , Mar 1, 2005
                                    To vis, ze jsem to cetl, ale nejak mi to splynulo s tim predchozim.
                                    V tom tvem odkazu to odpovida te velké modré fotce? Nejak me furt
                                    nenapada, jak to rict cesky.

                                    K.

                                    Message 17 of 22 , Mar 1, 2005
                                      ne, v tom odkazu k tomu obrázek není, ale pokud más nový pas nebo obcanku,
                                      tak se na ni podívej. Pokud ne, tak mi to pripomen vecer v hospode a já ti
                                      ukazu svoji.

                                      Mozna by se tomu dalo rikat miniatura? Nebo "zmensena fotografie, tzv. ghost
                                      image".

> [...]

                                      ten
                                      > malicky obrazek, o kterem mluvil Honza!!!, a o kterem jsem psal v

                                    • Pavel Trusina
                                      Message 18 of 22 , Mar 2, 2005
                                        Lingea uvadi bud "parazitni obraz" nebo "zdvojeny obraz". Take mi to ukazuje na toho klasickeho "ducha".
                                        Pavel

                                        > Na tech novych ridicacich je mimo fotky v obvyklem formatu jeste jedna
                                        > stejna hodne zmensena. Neni to ten duch?
> [...]
                                      • kzgafas
                                        Message 19 of 22 , Mar 2, 2005
                                          Uz je to vyreseno. Ghost image, jak rikal Honza a Martin, je takova
                                          malicka fotecka drzitele na zadni strane noveho OP. Takze miniatura,
                                          miniaturni fotogragie,...

                                          K.