Re: [Czechlist] Nová verze Acrobat Reader - dotaz

    Message 1 of 3 , Feb 1, 2005
      Zdenku,

      to bude nejaky omyl. Nemluvil jsem o formatech importovatelnych do toho ci
      onoho programu, ale jen a pouze o uzivatelskem komfortu, ktery pri
      korekturach mam. A ten je - sorry - naprosto nesrovnatelny. Korektury v
      Acrobatu (minimalne v sestce) nejsou poradne videt (mrnave carky a zobacky),
      nevidis poradne, jaky je puvodni a jaky vysledny text (k tomu musis otevrit
      privesnou bublinu) - o monosti prepinamt mezi puvodnim a finalnim txtem ani
      nemluve, musis vselijak skrolovat, psat do textu kloudne taky nejde a jeste
      cekas tyden, nez se program se vsema privesnyma opicarnama vubec otevre.

      Nejsem technik ani dtp-ak, takze moznosti konverze mezi formaty neresim. Co
      mi od zakaznika poslou, to mi poslou. Ale pokud mi poslou doc, tak jsem
      mnohem radsi. Ne proto, ze je od Gatese, ale proto, ze se s nim da - aspon
      vetsinou - slusne pracovat.