Re: [Czechlist] Nová verze Acrobat Reader - dotaz

    Message 1 of 3 , Feb 1, 2005
      To umi uz sestka (sedmicku neznam). Korektury jsou takhle o dost jednodussi
      nez treba v petce, ale Wordu to stejne nesaha ani po kotniky. Proste Adobe
      :-((((

      Message 2 of 3 , Feb 1, 2005
        To mne teda nazvedlo, jak chces ve Wordu delat korektury vysazenych
        manualu? Zadny rozumny vydavatel prece ve Wordu nesazi! Chapu, ze
        milujes Microsoft a z nejakeho duvodu nemas rad Adobe, ale nesrovnavej
        prosim te hrusky s jabkama.

        V Readeru 6 bylo mozne pridavat poznamky pouze do PDF dokumentu, ktery
        byl enablovany pomoci specialniho serveroveho produktu (Reader
        Extensions). V Acrobatu 7 byla tato moznost enablovani dokumentu pridana
        i do plne verze Acrobatu Pro, takze v Readeru 7 je mozne pridavat
        poznamky do specialne enablovaneho dokumentu z Acrobatu 7 Pro.

        Zdenek

        Message 3 of 3 , Feb 1, 2005
          Zdenku,

          to bude nejaky omyl. Nemluvil jsem o formatech importovatelnych do toho ci
          onoho programu, ale jen a pouze o uzivatelskem komfortu, ktery pri
          korekturach mam. A ten je - sorry - naprosto nesrovnatelny. Korektury v
          Acrobatu (minimalne v sestce) nejsou poradne videt (mrnave carky a zobacky),
          nevidis poradne, jaky je puvodni a jaky vysledny text (k tomu musis otevrit
          privesnou bublinu) - o monosti prepinamt mezi puvodnim a finalnim txtem ani
          nemluve, musis vselijak skrolovat, psat do textu kloudne taky nejde a jeste
          cekas tyden, nez se program se vsema privesnyma opicarnama vubec otevre.

          Nejsem technik ani dtp-ak, takze moznosti konverze mezi formaty neresim. Co
          mi od zakaznika poslou, to mi poslou. Ale pokud mi poslou doc, tak jsem
          mnohem radsi. Ne proto, ze je od Gatese, ale proto, ze se s nim da - aspon
          vetsinou - slusne pracovat.