[Czechlist] [ADMIN: User names (WAS Sicka matic)

    Message 1 of 1 , Jan 4, 2005
      Ja se u toho neznameho kolegy zastavim. Matej pouziva v adrese "Tertech"
      <czechlist@...> - pokud clovek nevi, ze je to Matej, tak to ani z
      user name, ani z adresy nevycte (Musim ale uznat, ze se tentokrat podepsal
      plnym jmenem:-). Jeste horsi je i mne neznamy kolega s
      pseudonymem "czechlistx" a adresou czechlistx@.... V textu je
      podepsana iniciala M, kterou nas tu pouziva asi tucet vcetne mne. Nesledoval
      jsem zacatek vymeny (byl jsem pryc a mel list vypnuty), takze tapu: byl to
      Melvyn, Matej nebo nekdo uplne jiny? :-)))

      Jen pro informaci: pouzivate li postaka na bazi pop3 jako je Outlook Expres,
      muzete si nastavit (Nastroje> Moznosti > Vlastnosti > Obecne> ) jak interni
      nazev uctu, kterym pro sebe hladce rozlisite ucet pozivany na Czechlist od
      pracovnich ci soukromych - a nikoho to pritom nebude mast. Pak je tam
      Informace o uzivateli: Jmeno (kde si rovnez muzete nastavit, co chcete, ale
      které uz prijemci uvidi, takze pokud mozno jmeno bez "listu"). No a nakonec
      je tam emailova adresa, se kterou asi s vyjimkou Mateje moc hybat nemuzete.

      Shrnuto a podtrzeno: docela by mne potesilo, kdybych se ze Jmena u
      prichoziho mailu dozvedel, s kym mam tu cest - zvlast pokud to nevyctu z
      adresy... A pamatujte, ze jsou tu i lidi, kteri toho vyctou a odhadnou jeste
      min nez ja...

      dík - a no offense