RE: [Czechlist] FrameMaker Font Troubles

  • Ing. J. Klíma
    Message 1 of 8 , Jan 4, 2005
      Martine,

      I já jsem se s tím už setkal. Tento font ve FM neexistuje (a tudíž ani
      ťulpasové!). Jediná možnost je napsat normální písmeno t a za ním jako
      samostatný znak čárku nad písmeno. To znamená, že písmeno ť se bude skládat
      ze dvou znaků: t´. Je to jediná cesta, jak zvítězit. Zkus si to ve Wordu.

      Jirka

      Message 2 of 8 , Jan 4, 2005
        Tak ted jsem z toho mirne jelen. To je ten FM za ty drahy penize takovej
        zmetek, ze neumi vubec pracovat s ceskou diakritikou, nebo umi aspon kdyz si
        priplatis za ten patch co o nem mluvil Zdenek? Ale jak jsem tak klienta
        pozoroval, tak radsi tech par T napise s apostrofem, nez aby sahal do kapsy.
        Obe informace jsem ale predal dal a at se ted snazi oni. Diky, Zdenku a
        Jirko!

[...]

        Yahoo! Groups Links

        Czechlist resources:
        http://www.bohemica.com/czechtranslation

        Yahoo! Groups Links
      • Jaroslav Tomiczek
        Message 3 of 8 , Jan 5, 2005
          Ten patch z Amsoftu dostanete zdarma, mate-li zakoupenou plnou verzi FM.

          http://forum.grafika.cz/read.php?f=103&i=1048&t=1048&parent=5&prohledat=1

          Pouzivate-li zkusebni verzi, muzete jeste mezi znaky t a ´ snizit vzdalenost
          a bude se to o trochu vice podobat t s hackem.

          Jarek
        • Zdenek Mikan
          Message 4 of 8 , Jan 5, 2005
            Zadarmo to asi nedostanete, ale muzete si ho objednat:

            http://eshop.amsoft.cz/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=814

            Zdenek

            Message 5 of 8 , Jan 5, 2005
              Dik, panove. Klientovi jsem predal, k nakupu se moc nema, takze ted uz je to
              jeho problem. Ja mam obycejne demo - poptavka po tomhle formatu je mezi mou
              klientelou tak mala, ze se mi investice nevyplati. Apostrof bude muset
              stacit.
              Ale me beztak nevalne mineni o firme Adobe kleslo jeste vic - prodavat tak
              nekrestansky drahy program, ktery je v nasich podminkach zmetek, a jeste
              inkasovat dalsi penize za to, ze to bude fungovat, tak jak od zacatku ma, to
              je fakt sila.... I tolik proklinany Microsoft dodava opravy na sve diry
              zdarma.

              jeste jednou diky

              > Zadarmo to asi nedostanete, ale muzete si ho objednat:

> [...]
            • Zdenek Mikan
              Message 6 of 8 , Jan 6, 2005
                OK, tak jsem se na to jeste jednou preptal obchodniku, a je to tak, ze
                kdo si FrameMaker koupi od Amos Softwaru nebo od jeho dealeru (to by mel
                byt kazdy, protoze Amsoft je vyhradni distributor pro CR), dostane ten
                patch zdarma. Omlouvam se za predchozi mylne informace.

                Zdenek