RE: [Czechlist] FrameMaker Font Troubles

  • Ing. J. Klíma
    Message 1 of 8 , Jan 4, 2005
      Martine,

      I já jsem se s tím už setkal. Tento font ve FM neexistuje (a tudíž ani
      ťulpasové!). Jediná možnost je napsat normální písmeno t a za ním jako
      samostatný znak čárku nad písmeno. To znamená, že písmeno ť se bude skládat
      ze dvou znaků: t´. Je to jediná cesta, jak zvítězit. Zkus si to ve Wordu.

      Jirka

      Message 2 of 8 , Jan 4, 2005
        Hi Martin,

        It is not a problem with a font, but you need a patch for FrameMaker.
        This patch is sold by Amos Software (www.amsoft.cz, eshop.amsoft.cz).

        Best Regards

        Zdenek

        Message 3 of 8 , Jan 4, 2005
          Tak ted jsem z toho mirne jelen. To je ten FM za ty drahy penize takovej
          zmetek, ze neumi vubec pracovat s ceskou diakritikou, nebo umi aspon kdyz si
          priplatis za ten patch co o nem mluvil Zdenek? Ale jak jsem tak klienta
          pozoroval, tak radsi tech par T napise s apostrofem, nez aby sahal do kapsy.
          Obe informace jsem ale predal dal a at se ted snazi oni. Diky, Zdenku a
          Jirko!

          Message 4 of 8 , Jan 5, 2005
            Ten patch z Amsoftu dostanete zdarma, mate-li zakoupenou plnou verzi FM.

            http://forum.grafika.cz/read.php?f=103&i=1048&t=1048&parent=5&prohledat=1

            Pouzivate-li zkusebni verzi, muzete jeste mezi znaky t a ´ snizit vzdalenost
            a bude se to o trochu vice podobat t s hackem.

            Jarek
          • Zdenek Mikan
            Message 5 of 8 , Jan 5, 2005
              Zadarmo to asi nedostanete, ale muzete si ho objednat:

              http://eshop.amsoft.cz/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=814

              Zdenek

              Message 6 of 8 , Jan 5, 2005
                Dik, panove. Klientovi jsem predal, k nakupu se moc nema, takze ted uz je to
                jeho problem. Ja mam obycejne demo - poptavka po tomhle formatu je mezi mou
                klientelou tak mala, ze se mi investice nevyplati. Apostrof bude muset
                stacit.
                Ale me beztak nevalne mineni o firme Adobe kleslo jeste vic - prodavat tak
                nekrestansky drahy program, ktery je v nasich podminkach zmetek, a jeste
                inkasovat dalsi penize za to, ze to bude fungovat, tak jak od zacatku ma, to
                je fakt sila.... I tolik proklinany Microsoft dodava opravy na sve diry
                zdarma.

                jeste jednou diky

                > Zadarmo to asi nedostanete, ale muzete si ho objednat:

> [...]
              • Zdenek Mikan
                Message 7 of 8 , Jan 6, 2005
                  OK, tak jsem se na to jeste jednou preptal obchodniku, a je to tak, ze
                  kdo si FrameMaker koupi od Amos Softwaru nebo od jeho dealeru (to by mel
                  byt kazdy, protoze Amsoft je vyhradni distributor pro CR), dostane ten
                  patch zdarma. Omlouvam se za predchozi mylne informace.

                  Zdenek