Ukrainstina/Rustina - Transkripce

  • Helga Listen
    Message 1 of 4 , Jan 3, 2005
      Zdravim,

      Hled�m osobu kter� um� tyto jazyky a vyzna se v transkripci.

      Jedna se o konzultaci ohledne rozlisne transkripce jednoho jmeno ve dvou
      ruznych dokumentech.

      Predem dekuji

      Helga

    • Hořejší Eva Ing.
      Message 2 of 4 , Jan 3, 2005
        Mohu nabidnout rustinu
        Zdravi
        Eva Horejsi

        Message 3 of 4 , Jan 3, 2005
          Message 4 of 4 , Jan 3, 2005
            Helgo,
            nemuzes poslat ty priklady? Kostya mluvi samozrejme rusky i ukrajinsky, ale
            nemuzu se ho ptat jen obecne ...