Re: [Czechlist] THANKS Soudni razitko

  • Hana Viansová
    Message 1 of 5 , Dec 1, 2004
      Jeste jednou diky, ted se dohaduju s nekym jinym, ale vedu to v patrnosti.
      Hanka

      Message 2 of 5 , Dec 1, 2004
        Ahoj, ozyvam se, ze taky mam razitko (stejne me nekdo objevi v seznamu,
        tak aby netvrdil, ze se nejmenovana kolegyne z CZechlistu nenabidla).
        Nicmene mam ted ponekud jine starosti. Sestrelila nas avie s privesem z
        protismeru, ja a deti (nejmladsi ma 5 mesicu) jsme uz z nemocnice doma,
        manzela pusti za rok, z celkem kvalitniho auta s hejnem airbagu zustaly
        v poradku jenom dvere od kufru.
        Hanka
      • Petr Jarolím