Re: [Czechlist] (unknown)

  • Petr Veselý
    Message 1 of 3 , Nov 30, 2004
      Jen mala zaverecna douska: snad se blyska na lepsi casy. Patrim k relativne
      cerstvym drzitelum soudniho berana a pri skladani slibu tam nas mladych (pod
      tricet :-) bylo celkem dost, asi 1/3; je ale pravda, ze kdyz jsem vyplnoval
      sve kontaktni udaje, tak se odpovedna vedouci referatu docela divila, ze
      jsem tam uvedl i e-mail :-)

      Petr

      From: "Martin Janda" <mjanda@...>