Re: BUSINESS: Czech Bangking References

  • kzgafas
    Message 1 of 13 , Nov 29, 2004
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jirka Bolech" <jirka.bolech@s...>
      > Reklamy prilis nesleduji, ale Zivnostenska banka byla zalozena v
      jiz v roce
      > 1868 a vetsinovym akcionarem je dnes skupina UniCredit z Itálie.
      Vice
      > informaci tohoto druhu miva kazda banka na svych webovych
      strankach.
      > Rozhodne mi nepripada, ze by Zivnobanka mela vice duvodu krachovat
      nez
      > kterakoliv jina banka v teto zemi...
      >
      > Jirka Bolech

      Velmi nerad propaguji banky, ale myslim, ze ZB je neco jako banka
      pro bohate. Vklad pro otevreni uctu 1 milion nebo tak nejak.
      Ukladaji tam penize investicni bankeri apod. Takze to asi spatna
      banka nebude.

      Ja mam internet banking u KB a jsem s tim velmi spokojen. Jinak
      pokud dnes nekdo hleda, kde otevrit ucet, asi stoji za to vzit v
      uvahu i to, ze banky dnes zacinaji nabizet kombinace beznych a
      sporicich uctu (na zustatek se tedy aplikuje vyssi urok).

      Message 2 of 13 , Nov 29, 2004
        Kostasi,

        > Velmi nerad propaguji banky, ale myslim, ze ZB je neco jako banka
        pro bohate. Vklad pro otevreni uctu 1 milion nebo tak nejak.

        Zivnobanka samozrejme nabizi ucty pro normalni lidi a rekl bych, ze naklady
        na vedeni uctu vychazi v porovnani s jinymy bankami u nas jako nejlevnejsi.
        (http://www1.zivnobanka.cz/sazebnik/sazebnik_retail/01_balicky_osobni_menu.h
        tml#balicek_om_standard).

        I tato banka vsak nabizi jine ucty pro bezne nakladani s penezi a jine pro
        podnikani:
        http://www1.zivnobanka.cz/sazebnik/sazebnik_sb/01_balicky_business_menu.html#11.

        > Ja mam internet banking u KB a jsem s tim velmi spokojen.

        Jaky ucet, mohu-li se zeptat?