Re: [Czechlist] kulate razitko

  • Hana Viansová
    Message 1 of 15 , Nov 29, 2004
      diky, zkusim H
      ----- Original Message -----
      From: "Terminus Technicus" <czechlist@...>
      To: <Czechlist@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, November 29, 2004 9:45 AM
      Subject: Re: [Czechlist] kulate razitko

      > Jak rikam, podiv se na justici a ber ty s mobilem a mladsi, co bydli nebo
      > pracuji blizko tebe - jde taky o tu logistiku... pokud se dostanes do
      > problemu, ozvi se mi off-list (mklimes@...), v Praze mozna nekoho
      > mam.

    • Pavel Trusina
      Message 2 of 15 , Nov 29, 2004
        Mila Iveto,

        Vy jste na tom jeste velice dobre. To ja uz bych se musel zastrelit pred
        vice nez peti lety....

        Pavel Trusina
        pt@...
        http://www.pt.cz

        Message 3 of 15 , Nov 29, 2004
          Nemusel, vzhledem k tomu, ze jsi schopen odpovedet na Emailovou zpravu,
          nespadas do kategorie, o ktere mluvim.. - a nikomu jsem nerikal, ze je na
          odstrel, nejsem tak mlady, abych byl podobne drzy, jen jsem dal k dobru
          osobni zkusenosti s razitkujicimi individuy a s jejich vyberem za
          justice.cz, potazmo s celym systemem... nikomu to nevnucuji a nikomu
          nerikam, ze je na odstrel, pouze mam dost zkusenosti s razitkovanim
          prekladu, ac sam nepatrim k vyvolenym drzitelum berana (nemam nervy na to,
          cekat, az nekdo umre), takze jsem mel pocit, ze tim Hane usetrim
          praci/pomuzu, nic jineho v tom nehledejte