Re: [Czechlist] Re: OFF TOPIC: Windows XP SP2 to install or not to install, that's the question

    Message 1 of 12 , Nov 28, 2004
      Jestli te to utesi, ftp servery mi blokoval a blokuje i muj drahy ZoneAlarm.
      Kdyz se chci na ftp dostat, tak ho musim vypnout ... ale jestli hodlas byt
      na netu stale, vrele doporucuju poridit si lepsi ohnivou stenu nez tu
      konfekcni od pana Gatese (poradil mi to i hoch primo z jejich podpory ;-).
      Na ni bude za par dni vycviceny kazdy virus a cerv, stejne jako na
      Outlooky.