RE: JERONYMOVY DNY_prednaska_Condak

  • Milan Condak
    Message 1 of 2 , Nov 8, 2004
      Dobry den, //omlouvam se za cross-posting//
      // clenove vice skupin, laskave duplikaty smazte//
      Nejprve informace:

      poslal jsem na web sobotni prednasku

      Od prekladace k Wordfastu a zpet

      http://condak.602portal.cz/akce/mt_wf/index_pcwf.html
      (CAT nemaji slovniky s cestinou a slovenstinou,
      Wordfast pouziva externi slovniky a prekladace)

      a formular na objednani PC Translatoru se slevou 40%:

      http://condak.602portal.cz/langsoft/cs2005/obj_60.html
      (zavadeci cena se slevou 50% na nove verze 2005
      skocila 5.11.2004, sleva 40% do 12.11.2004)

      WORDFAST aj.

      Dekuji navstevnikum za duveru a omlouvam se tem, ktere jsem nechal cekat
      (napr. nez sezenu penize na vydavek z 5.000 Kc abankovky).

      Pravdepodobne se uvidime za rok.

      S pozdravem
      Milan Condak
      ---