COMP: Mozilla - zmena casu a trvale odstraneni mailu/slozek

  • Petr Jarolím
    Message 1 of 5 , Nov 1, 2004
      Ahoj vsichni!

      Uz delsi dobu (+/- 3 roky) pouzivam misto MS Outlook Mozillu, se kterou
      jsem maximalne spokojena, ALE vzdy pri zmene casu (tedy dvakrat do
      roka), se mi natahnou vsechny slozky a vsechny maily od roku 2001, ktere
      jsem vymazala a odstranila. Jelikoz mam v Mozille 5 ruznych uctu s cilou
      korespondenci z nekolika diskusnich skupin a po opetovnem natazeni vsech
      tech slozek a mailu ma Mozilla 3,5 GB (!), chtela bych se tech
      odstranenych mailu a slozek skutecne definitivne zbavit. Pravdepodobne
      mam nekde neco blbe nastavene, ale kde?

      Privitam jakekoliv rady, tipy atd. Diky moc

      Hanka Jarolimova
    • Mike Trittipo
      Message 2 of 5 , Nov 1, 2004
        Petr Jarolím napsal (nebo Hanka Jarolimova napsala):

        > Uz delsi dobu (+/- 3 roky) pouzivam misto MS Outlook Mozillu, se kterou
        > jsem maximalne spokojena, ALE . . . chtela bych se tech
        > odstranenych mailu a slozek skutecne definitivne zbavit.

        When you right-click on Kos^, don't you have the
        choice to "vysypat kos^"? Mozilla 1.5 gives me
        that in Czech.
      • Petr Jarolím
        Message 3 of 5 , Nov 1, 2004
          Thanks Mike, but I empty the trash regularly. After resetting of the
          time, Mozilla uploaded all once existing files and folders again - I
          have no idea where it took them from:(.
          Hana
        • Ota Flegr
          Message 4 of 5 , Nov 1, 2004
> [...]
            > mam nekde neco blbe nastavene, ale kde?
            > Privitam jakekoliv rady, tipy atd. Diky moc

            Nemam rychlou radu, i kdyz jsem jeden cas take pouzival postovniho klienta
            v Mozille, ale dostalo se mi dobrych rad na ceskem foru pro uzivatele
            Mozilly a pribuznych programu na
            http://forum.czilla.cz/

            Ota
          • Petr Jarolím
            Message 5 of 5 , Nov 2, 2004
              diky, Oto, tam se urcite nejakeho reseni dopatram
              Hanka