Re: Pomoc??!! Help??!

  • spektrum2002
    Message 1 of 8 , Sep 2, 2004
      Hledal jsem na Googlu "Sound +of music" film (jazyk: cesky) a dosel
      jsem k nazoru, ze se to u nas zrejme nikdy neuvadelo,
      takze "oficialni" preklad neexistuje a nazev se nechava v puvodnim
      zneni ("byl ocenene film "The Sound of Music"" apod.). Jednou jsem na
      Googlu videl "Za zvuku hudby".
      Petr A.

    • Petr VeselĂ˝
      Message 2 of 8 , Sep 2, 2004
        Kdyz budete hledat "Sound of Music" "Za zvuku' hudby", tak asi treti hit
        odkazuje na filmovy archiv s ceskym nazvem v zavorkach. Odtud muj preklad.

        Petr

        From: "spektrum2002" <padamek@...>

> [...]
        > takze "oficialni" preklad neexistuje a nazev se nechava v puvodnim
        > zneni ("byl ocenene film "The Sound of Music"" apod.). Jednou jsem na

      • janvanek
        Message 3 of 8 , Sep 2, 2004

          With such queries I've in general found it useful to go to
          www.csfd.cz ("Cesko-slovenska filmova databaze") and put the original
          title in the search box. (Certainly better than the list of film
          titles in ToP several years ago which had The Empire Strikes Back as,
          IIRC, Rise uderi znovu or something such.)

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "spektrum2002" <padamek@c...> wrote:
> [...]
          > takze "oficialni" preklad neexistuje a nazev se nechava v puvodnim
          > zneni ("byl ocenene film "The Sound of Music"" apod.). Jednou jsem

          Jsem si dost jisty, ze ano, kus jsem kdysi v televizi zahledl (a
          nevydrzel u toho i s vedomim jeho kulturni vyznamnosti - je mi lito);
          zrejme to nebyla CT, protoze pri hledani v jejim programu (dalsi
          uzitecny zdroj: maji vsechna vysilani vseho radu let zpatky) jsem nic
          neasel. Na netu / ve vyhledavacich se prislusny TV program
          nezachoval, ale najdou jednak heslo ve vyseuvedene DB, jednak uvadeni
          divadelni predlohy v Karlinskem divadle a konecne i DVD - podle
          http://www.dvdland.cz/kategorie.php?view=0010000&id=598 ovsem na
          obalu mezi ceskymi napisy nazev neni, takze nekteri prodejci ho
          uvadeji bez krouzku.

          --
          Jan Vanek jr., who can't decide whether "Chelovek - pauk", "Lara
          Kroft - Raskhititelnica grobnic 2: Kolybel zhizni" and "Matrica:
          Message 4 of 8 , Sep 2, 2004

            Liba