Re: TERM: srazka zaloh na dan

  • jsyeaton
    Message 1 of 6 , Jul 30, 2004
      > U nas je to taky tak, ale potom nevim, proc si ten formular
      vyplnujes
      > sama. U nas zamestnanci (kteri nejsou soubezne self-employed a
      nemaji
      > jine prijmy, trebas z pronajmu nemovitosti) vubec priznani
      > nevyplnuji. A pozor na to, jestli mas spravny formular, existuji
      typy
      > A a B (pokud si spravne vzpominam).
      > Petr A.

      To nebylo pro mne, Petre, to byla prace pro nekoho doma (ve Statech)-
      agentura mela od jedne damy 4 Potvrzeni o zdanitelnych prijmech ze
      zavisle cinnosti, ktere urgentne potrebovala v anglickom. U nas by to
      asi byl "W-2 form." Nevidela jsem tam nic o A ci B(?)

      Na webu jsem nasla (ceskou) sablonu pro tu formu a myslela jsem si, ze
      nebudu mit z formatem zadne problemy, ale ta sablona mela ochranu jako
      na klenoty ceskeho trunu. Hrala jsem si s ni pul vecera. (Jeden trik
      - dat soubor do OpenOfficu a muzes s nim delat, co chces. Ha!)

      Judy