Re: [Czechlist] Term: ETA

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 15 , Jul 28, 2004
      Na 'Estimated Time of Arrival' jsem skutecne Acronymfinder.com nepotreboval,
      ale rekl bych se, ze se hlavne bavime o rozdilu mezi mym "tipuji" a tvym
      "dam ruku do ohne".

      OK, asi jsem se spatne vyjadril, nechtel jsem byt "patronizing", jen jsem
      chtel rict, ze nemusis tipovat, ze je to fakt pravda a jasne, a pak to jeste
      podporil tim, ze za to dam ruku do ohne, jako ze si za tim stojim, kdyz
      nekdo prisel s dalsimi vyznamy....

      Matej