URGENTNE asi 40 slov do SK plus Korr CZ

  • Helga Humlova
    Message 1 of 1 , Jul 27, 2004
      Zdravim z Francie (kde jsem undajne na dovolene)!

      Pro novou agenturu mam udelat zkusebni preklad NJ do CZ a SK.

      Jde to jednoduchy jako facka, jen ze neumim slovensky!

      Kdo by do budocna chtel mit prace z NJ do CZ a SK a je ochoten do
      zitra 10:00 rano zkontrolovat muj preklad do CZ a z toho vyrabet
      jeste slovenskou verzi at se prosim hlasi offline na info@prague-
      bt.com.
      Budu vzhuru jeste tak 2 hodinky a rano od 8:30.

      Predem dekuji
      H.