THANKs - TERM: hot-desking

    Message 1 of 1 , Jul 26, 2004
      Diky, Tome, za inspiraci. V mem textu slo jeste ke vsemu o prirovnani v
      ramci webove aplikace, takze jsem z toho nakonec udelal "virtualni
      pracoviste" a "stul na vyzadani", jakozto ekvivalent 'hot desk', jsem dal do
      zavorek, hlavne proto, ze by cesky uzivatel mohl na vyraz 'hot desk' nebo
      'hot desking' v te aplikaci, pripadne u svych zahranicnich kolegu, narazit,
      protoze neni lokalizovana do cestiny...