Re: [Czechlist] Re: ISSUE: localized viruses? Yeah, its Netsky.X

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 6 , May 3, 2004
      Muzu Vas uklidnit, ze lokalizatori/autori viru jsou docela aktivni - ja
      dostavam viru pomerne hodne, mame dost proflaklych adres, vsechny je basti
      Symantec, ale ceskejch kecu je tam docela dost, uz dlouho, odhaduju to na
      tak 20-30%... Nektere z nich ale nemusi byt lokalizovane, proste si berou
      nejake hlasky napriklad z nazvu souboru, atd...

      ...ale jinak vul, ktery tyhle veci otevira, zustane volem i kdyz to otevre
      ve svem vlastnim jazyce, no excuses :)