Re: [Czechlist] "kratka plocha" -jednodussi priklad

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 16 , May 3, 2004
      > Nechme to. Asi si zase jednou stojim na vedenim!

      Nestojis, ale myslim, ze nad tim nemusis zas tak dumat...kdybych tu vetu
      cetl ja, vubec si toho nevsimnu, kdybych ji prekladal, pujdu po smyslu a
      samozrejme neprelozim doslova "kratsi plocha"... ciste jazykove je to asi
      spatne (nasi pratele z FF by o tom jiste par dni podiskutovali), ale v te
      vete to dava docela smysl... a videl jsem tisickrat horsi vyplody
      techniku...

      Myslim, ze jelikoz je cestina (nekdy) tak konkretni, dostavame se pri popisu
      slozitych veci - navody, instrukce dost do problemu... naproti tomu treba
      anglicky navod je tak obecny, ze se bez obrazku kolikrat ani neda
      pochopit... ale to odbiham..

    • ing.Sárka Rubková
      Message 2 of 16 , May 3, 2004
        Tak jsem to chapala i ja, ale nebyla jsem schopna to tak pekne vyjadrit.

        Message 3 of 16 , May 3, 2004
          Jaro,
          jen pro priste - pis bez diakritiky pro lidi, kteri diakritiku pres mail
          neprectou. Jinak si myslim, že mas v podstate pravdu ay na to, ze se zcela
          jiste jedna o najaky tvrdši material, ktery se neda natrhat, ale ma na
          spodni strane zarezy, aby se dala lamat. Muze se jednat o paskovy obklad z
          umele hmoty nebo dokonce i o keramickou mozaiku nebo dlazdice paskove.

          Message 4 of 16 , May 3, 2004
            Helgo muzes, protoye ji porovnavas s tim paskem, ktery je taky plocha. A
            jedna ta plocha je delsi...