Re: [Czechlist] HELP: kontaktni cocky

  • Tajfunka the Be(a)st ;)
    Message 1 of 8 , Apr 28, 2004
      Mne se ten jejich navod moc nelibi, protoze tak se ty cocky nasazuji hur, nez je v tom prekladu tady...

      Blbuvzdorny preklad pro zacinajici uzivatele cocek by mel znit asi takhle :):

      Pro nasazovani cocky do leveho oka polozte cocku na ukazovacek prave ruky, levym prostrednickem stahnete dolni vicko a ukazovackem pridrzte vicko horni.
      ##... pote vlozte cocku do oka a lehce zamrkejte, aby se spravne usadila.

      + POZN:
      ..kontrola tvaru cocky se dela, aby cocka v oku neskrabala, musi mit na prstu tvar konkavy a byt hezky "ohnuta" smerem dovnitr, ne ven :)

      Sorry za pomalost reakci, ale centru to priserne dlouho trva, nez se prokouse dal :(((

      Cockam zdar!:)
      Jana

      To visit your group on the web, go to: