Re: [Czechlist] COMP: format dwg

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 9 , Feb 4 3:56 AM
      Neporadi...

      Otevre se to v Acadu, ale ten je tak clumsy, ze tam budes s peti popiskami
      zapasit cele odpoledne... navic vyzaduje, aby ses dost dobre vyznal v
      zapinani a vypinani hladin a praci s Academ obecne, takze radim nebrat :)
      Podle mych informaci ani rutinni uzivatele Acadu neumi vyexportovat vsechen
      text na vykrese - jde to jedine po jednotlivychg polozkach..

      Tranzit ve svych filtrech (podle nazvu) sice neco na Acad ma, ale
      naimportovat to rozhodne neumi (mozna za priplatek?, ale pochybuji), Trados
      kdyz tak za nejakou tu stovku EUR... nejrychlejsi moznost je posadit k tomu
      nekoho, kdo s Academ umi a rict mu, co tam napsat - a nechat si zaplatit od
      hodiny..

      Jestli chces, ozvi se off-line - znam par lidi, co v Acadu slusne kresli,
      jeden z nich i trochu preklada, tak by snad mohl pomoct..

      Matej

      Message 2 of 9 , Feb 4 5:29 AM
        Ahojte!

        Nevite prosim nekdo jestli existuje nejaka verze Framemakeru (CE... ?),
        ktera by zvladla ceskou diakritiku? Chce to jeden klient, ktery poslal
        nejake vyexportovane soubory, abych mu z nich udelal TM. V tech
        souborech jsou ale nektera pismena s diakritikou zastupena tagy. Kdyz v
        tech souborech udelam SEARCH/REPLACE (nahrazení tagu pismeny s
        diakritikou) a klient po vytvořeni TM pouzije moji pamet k autoprekladu,
        jsou po importu do Framemakeru takto nahrazena pismena zastoupena
        necitelnymi znaky.

        Nemate s tim prosim zkusenosti? Ma smysl si stahnout posledni verzi od
        demo verze od Adobe a zkusit to v ni? To ze bude demo casove omezene
        nevadi, je to jenom narazovka...

        Diky!

        Tropen
        Message 3 of 9 , Feb 4 9:45 AM
          Ahoj Jozine,

          mam sedmicku, ktera extrakci, preklad jinde a zpetny import zvlada a cestina
          prezije. Ale tuhle kulisarnu jsem s tim nedelal... A nemuzes nakrmit TM
          textem s tagy? V prekladu to n ebude vypadat hezky, ale pokud to FM
          zkousne....

[...]

          Yahoo! Groups Links

          To visit your group on the web, go to:

          Message 4 of 9 , Feb 4 10:11 AM
            Cau Martine,

            Dik za odpoved. To jsem nezkousel. Nevim totiz, jak se s takovou TM bude
            dat dal pracovat. Ten clovek mi totiz slibuje nejakou praci, kde budu
            tuhle TM pouzivat a cpat do ni svoje pismenka s diakritikou.

            Tak nevim...

            Tropen

            Message 5 of 9 , Feb 4 1:20 PM
              On Feb 4, 2004, at 7:29 AM, Tropen wrote:

> [...]
              > autoprekladu,
              > jsou po importu do Framemakeru takto nahrazena pismena zastoupena

              It's been a few years since we've really used FM, but we used to have
              to use nonstandard fonts to handle Czech in it. If it helps, I've still
              got Heliodor up at <ftp://ftp.bdanube.com/Software/Fonts/Heliodor.zip>

              Michael

              --
              Peace is not the absence of war, but the presence of justice.
            • Tropen
              Message 6 of 9 , Feb 4 11:44 PM
                Hi Michael,

                Thank you very much!

                Best regards,

                Tropen

> [...]

                Yahoo! Groups Links

                To visit your group on the web, go to:

                Your use of Yahoo! Groups is subject to:
              • Jaroslav Hejzlar
                Message 7 of 9 , Feb 6 5:18 AM
                  Hi, Miro!
                  It is an AutoCAD file.
                  Jarda
> [...]
                  by
                  > nekdo, v cem by se to dalo otevrit(AutoCad???), popr. zda by si s

                  Ano, je to AutoCad a v extrahovani textu by mel pomoct SolidConverter
                  DWG 1.0,
                  http://www.softforall.com/Multimedia/ImageEditing/SolidConverter_DWG07
                  050037.htm, 15 dni zdarma.
                  Nebo http://www.dwgtopdf.com/ do PDF.
                  Nerucim za to, nedelal jsem to, ale vypada to nadejne.

                  Jarek

                  Potrebujete nejake hezke cteni na dobrou noc? Czechlist Users' Guide:

                  http://www.geocities.com/Athens/Forum/7953/newfaq.html

                  Yahoo! Groups Sponsor